68f8566190_53246286_o2

Justin Timberlake vlastní MySpace

Justin Timberlake se stal částečným vlastníkem MySpace. Dalším spoluvlastníkem je reklamní agentura Specific Media. Sociální síť proslulá po celém světě již postupně uvadá a 29. června byla prodána za 35 milionů dolarů, což je v přepočtu 591 milionů korun. Timberlake k nákupu řekl: „Je potřeba mít místo, kde na své oblíbené interprety čekají fanoušci. Mohou zde poslouchat hudbu, sledovat videa, sdílet a objevovat cool věci. Současně se k nim mohou i připojovat.“

MySpace má potenciál stát se místem umění, inspiruje lidi, což je jeho přirozený sociální faktor,“ řekl. Prodejní cena se vyšplhala na 35 milionů dolarů a pro mediálního magnáta Ruperta Murdocha to znamená obrovskou ztrátu. V roce 2005 jeho firma NewsCorp koupila sociální síť za 580 milionů dolarů. Nyní ji prodala za méně než desetinu pořizovací ceny.

Sociální síť MySpace byla silným pomocníkem v začátcích hudební kariéry. Pomohla mnoha slavným interpretům, jako je Lily Allen, Kate Nash či Arctic Monkeys. V současné době je na MySpace registrováno 34,8 milionu členů, přičemž se se svým soupeřem Facebookem, který má 157 milionů členů, nemůže měřit již od roku 2008.

Justin Timberlake působí ve společnosti jako vedoucí kreativního řízení a strategie.

Tento článek vyšel dne 08.07.2011 na serveru poslatsms.cz / magazín. Autorem je člen redakce: . Přebírání textu bez svolení není možné.

 

Články z jiných kategorií